Thursday, January 28, 2010

我很希望她快一点儿死,可以吗??

yeah,
my post this time will be a bit bitshii...
haha..
the title is already bout cursing ppl,
so y cant we continue??

我有一个朋友,
可是现在它不是我朋友。。
为什么??
因为她觉得钱是很重要,
rather than 她的朋友。。
她告诉我们的朋友我是不好人,
她是说谎者!!!
她是很讨厌!!
我不喜欢她。。
一辈子不喜欢她!!!

so dats came from my sincere heart..
hope my wish come true..
^_______^

No comments:

Post a Comment